YTrending

Palsu: Video Seram Anak Depan Cermin

Zaman sekarang ni macam-macam boleh buat! Dengan software dan aplikasi edit ni, semua benda kita boleh buat nak kelirukan orang. Tapi kena hati-hati lah kalau nak buat teknik pemasaran pun kan? Apa pun memang yang ni seram habis!

Pelajar UiTM sedih apabila hasil jualan roti dicuri

Kebiasaannya jualan ini diletakkan di tempat hotspot pelajar, macam di tangga, lif dan tepi kelas bersama sebuah bekas untuk pelanggan memasukkan wang. Namun, apa yang terjadi kepada seorang pelajar ini sangat menyedihkan.

Blackpink, Ddu Du Ddu Du Versi Tradisional

Siapa tahu apa itu caklempong? Ha, ia satu alat muzik tradisional yang berasal dari Minangkabau. Tapi apa yang menariknya, pelajar dari MRSM Kuala Krawang, Negeri Sembilan ini boleh memainkan lagu moden dengan menggunakan caklempong! Menarik

Pemandu kereta Mercedes sudah di tahan

Apa nak jadi dengan pemandu di Malaysia ni? Lagi sekali kes melibatkan pemandu yang boleh dikatakan sengaja melanggar pemandu lain di jalan raya. Dah la ada 56 saman yang masih lagi belum dibayar....Apa kes ni?

Kerana telefon, wanita dirempuh teksi

Itulah akibatnya jika kita tidak melintas dengan cara yang betul. Gunakan jejantas atau laluan zibra yang disediakan dan elakkan daripada bermain handphone atau gunakan earphone.

Pemandu Myvi Rempuh Pagar Rumah Sehingga Tercampak

Gara-gara memandu dengan terlalu laju di kawasan perumahan di Melaka, seorang pemandu ini tidak dapat mengawal keretanya dan telah melanggar gate rumah di taman tersebut. Apa nak jadi la dengan pemandu Malaysia ni....

Apa kesudahan Kancil 'rare' ini?

Maklumat yang disampaikan oleh Penang Kini membuatkan ramai netizen memarahi admin kerana gambar viralnya menyebabkan kereta itu ditarik oleh pihak polis.

Wajarkah murid di panggil begitu?

Satu video tular apabila seorang cikgu di lihat biadap terhadap pelajarnya. Adakah begini sikap seorang pengajar yang disanjung ramai? Bukankah guru ibarat satu figura contoh buat murid-muridnya?

Ever wanted to own an island?

According to an advertisement placed on Facebook, an island - Pulau Mantukud in Kota Kinabalu, Sabah is up for sale at RM20 million

Eggboy diangkat sebagai hero oleh netizen!

Kerana mulut, badan binasa. Itulah yang terjadi kepada senator Australia, Frasser Anning yang bukan sahaja menerima kecaman dan kutukan seluruh dunia, malah dibaling telur oleh seorang remaja!

Triangle dance taking over social media?

Probably this is one of the hardest dances ever made done by people on social media, But you never know unless you have tried it! Kiki Dance just got replaced with Triangle Dance and it has become a trend all over the net! Have you tried it?

Cabaran #TrashChallenge Kini Viral Seluruh Dunia

Kalau cabaran sebegini, viral pun tidak mengapa! Sebab ia memang apa yang kita seharusnya lakukan terhadap bumi kita, betul tak? Siapa lagi yang nak sayang bumi kita, kalau bukan kita sendiri penghuninya. Jadi, ayuh! Sahut cabaran #TrashChallenge

SURVIVAL101: How to Escape from A Sinking Car

It is important to take precautions and also some advance tips that could be useful in the future. Here's some steps that you need to know in order to escape from a sinking car, well just in case!

Terima parcel atas pelamin

Bayangkan, sedang asyik bergaya merakamkan memori indah di hari perkahwinan tiba-tiba didatangi seorang posmen meminta tandatangan atas barang yang dikirim.

Kunyit & Manjakani Buat Luka Nanah

Gara-gara menyapu serbuk kunyit dan manjakani di bahagian luka, wanita ini mengalami luka bernanah dan juga bengkak! Haa kenapa sampai macam tu sekali?

Capati dan luka terbuka

Kalau nak pilih tempat makan mestilah makanannya sedap, menarik, murah dan paling penting bersih! Bersih bukan dari segi persekitaran tetapi bersih dari segi alatan memasak dan juga tukang masak itu sendiri.

#10YearsChallenge - Ministers edition!

#10yearschallenge is the new trend seeing people share pictures of themselves from 2009 alongside one from 2019. Let's see ministers edition for this challenge.

Gadis peluk buaya jinak

Sesetengah orang akan lari jika terserempak dengan buaya. Namun, bagi seorang gadis di Kelantan ini, lain pula ceritanya. Tular di media sosial apabila gadis bernama Azy Nadia Aziz, 22, memeluk seekor buaya.

Salted lizard anyone?

If before this we heard the story of maggots in buns, dead mouse in ayam masak kicap, today we have a dead lizard in Irvins Salted Eggs Fish Skin bag!

Kerana vape, rahang dan gigi berkecai

Akibat vape, Christopher Krein berhadapan dengan rahangnya yang pecah kepada tiga, beberapa serpihan logam terbenam dalam mulutnya dan kebanyakkan giginya berkecai!

Bundle of joy comes with 12 toes

It is an unique condition known as polydactyly - a congenital physical anomaly in humans and animals resulting in supernumerary fingers and/or toes

Zairil finally weds Dyana

Penang DAP exco member Zairil Khir Johari finally tied the knot with Dyana Sofya Mohd Daud yesterday with their wedding reception today at the Royal Perak Golf Club in Ipoh.

Cendol from Singapore? Sure or not!

Malaysia and Singapore is at war again. This time over the origin of cendol. It all started when CNN Travel described the dessert as being from Singapore in their latest top 50 world’s best desserts list.

Post with care

After facing a backlash for posting the photo of a pregnant woman standing in a crowded LRT train, the girl has apologised and hoped the matter would be resolved with a mutual understanding.

Is it funny or just disrespectful?

Recently, a video went viral when a Malaysian social media influencer Harvinth Skin fooled a salesman. The video has since gone viral worldwide.